mandag 28. mars 2011

Våryr

 Foto Slettvoll 

Hver dag jeg kommer jeg fra jobb har haugevis med snø forsvunnet. Løkblomstene trenger seg opp av jorda. Det er vår dere! 
Jeg verker etter å finne fram utemøblene. Når den første utelunsjen skal nytes skulle det gjerne vært i en Bogani spisegruppe fra Slettvoll. Den er en god miks av det lette, elegante og samtidig det solide.
Mørke sitteputer er heller ikke å forakte.
Ha en fin uke!

The spring has finally reached Norway. I'd like to have my Easter lunches in the Bogani group from the Norwegian brand Slettvoll.

3 kommentarer:

  1. Ja måtte våren komme fort :)
    Ønsker deg en flott uke !!

    SvarSlett
  2. Ja, nå er vi klar for vår. Her i Danmark begynner det snart å spire, og vi har masse vårblomster allerede - herlig! Ha en god uke! Klem; Heidi

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen en hilsen hos meg.
Det gjør meg glad.

Related Posts with Thumbnails