onsdag 13. oktober 2010

Sneak peek HiH baderom


Mitt sort-hvite-grå interiørhjerte hadde stoore kvaler da badet vårt sto for tur. Jeg så for meg mørkegrå rullesteinsfliser, stramme aramaturer, hvite fliser og blankt porselen. Så seg bildene av lune bad med sandsteinfliser fra bo bedre og elle på. Varmen det ga måtte vel kunne kombineres med noe av det andre jeg ønsket meg?
Og glad er jeg for valget nå!

Ta en titt.


Bildene er tatt med min løene og gamle ixus -i ferd med å falle fra hverandre. Vurderte å vente med å bloggge- og vise bilder til nytt speilrefleks fra usa var i hus, men lar det stå til...






 Gjensyn med et lite DIY prosjekt.




Vippen fikk egen krok!




Vi likte fasongen på denne.


Skråtak gir lite plass til opphenging av håndklær. Knagger på døra gjør nytten.







helle

19 kommentarer:

  1. Så fint det var! Fine detaljer. Ganske misunnelig, vi har forsåvidt helt nytt bad vi også, men vi var for sent ute til å bestemme noe på det... (kjøpte nytt hus)... Så jeg drømmer om å pusse opp badet allerede.. He He :-) klem

    SvarSlett
  2. For en sinnsykt RÅ peis på headeren din!!! jeg fallt fullsendig... glemte helt hva jeg skulle skrive... hi hi..
    Lykke til på Ferm-utfordringa du også!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Takk for titten, det så veldig fint ut på badet ditt.
    Vi er i gang med oppussinga av badet vårt,har bestemt innredning men mangler fortsatt fliser. Klarer ikke helt å bestemme oss for farge. Liker grått veldig godt,men det er snakk om et lite bad, så blir kanskje best med hvite fliser?Aner ikke,vanskelig!
    Og så har jeg jo kjøpt meg hele Vipp-baderomsserien for lenge siden, men bruker kun såpedispenseren, venter med å innvie det andre til det nye badet er på plass;)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Oj, vasken er vel noe av det vakreste jeg har sett! Helt nydelig form!

    Gleder meg til å se bedre bilder, hehe :)

    klem d

    SvarSlett
  5. Ja, det var ikke uten tvil jeg la ut disse kvalitetsbildene....;-) Det blir reprise med EOS 550 D.
    Vasken, som jeg ♥ , var nær ved å ligge til salgs på finn da leverandør og jeg misforsto hverandre i hvor vannuttak i veggen sto. Da den skulle monteres var stemingen høy her hjemme kan du tro! En smart håndverkvenn reddet husfreden.

    SvarSlett
  6. Jeg liker badet ditt veldig godt. Vasken er virkelig kjempeflott. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. For et fantastisk bad - dette digger jeg!!! Nydelig med formene på vasken og toalettet sammen med de stramme, men lune flisene. Servantskapet er jo en historie for seg selv, utrolig flott!

    Får skikkelig spafølelse av disse bildene - heldiggris :)

    SvarSlett
  8. Kjempefint!! Lunt og stilfullt :)) Deilig med så fint bad tenker jeg! Klem

    SvarSlett
  9. Et helt fantastisk fint bad du har. Så mange fine detaljer og så heldig du er som har vipp søppelbøtte.

    SvarSlett
  10. Lekkert og delikat! Jeg likte miksen godt! ;-)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen en hilsen hos meg.
Det gjør meg glad.

Related Posts with Thumbnails