søndag 9. januar 2011

BROWN TOUCH












Jeg faller gjerne for svart hvitt comboen og tenker etter å ha sett disse bildene at jeg oftere bør tenke på at brunt skinn og gyldent tre luner på en helt spesiell måte.
Skinnstolene er bare helt rå! 

Ha en fin søndag!
Her skal det gås på ski.
-

I am too often into the combo black and white. I ought to consider these colors more often. 
Brown leather and wooden furniture with a golden touch.

Have a nice sunday!
I'm going skiing with my family.

14 kommentarer:

  1. kult, brunt skinn er så tidløst.
    Jeg har lagt deg til på blogglisten min:)Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. ååååå sååååå fint!
    en touch av brunt er ikke dumt nei...

    god skitur,
    v

    SvarSlett
  3. The color of this wood makes me feel instantly relaxed..
    Great pictures!
    Sunday on the snow skiing...A dream!
    M.

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen en hilsen hos meg.
Det gjør meg glad.

Related Posts with Thumbnails