søndag 19. desember 2010

STAR


       foto Kenneth Havgaard


Her har kyssesyken inntatt en voksen kropp, så lengre mellom innleggene fra meg. 
Men dette var så vakkert at jeg ikke kunne la være å poste det. 
Å slappe av på denne daybeden tror jeg ville gjort meg raskt frisk.

Fin søndag fra meg

Fewer posts than usual frome me the last weeks. I'v got a different Christmas present this year: the kissing -disease (monoculeosis). Couldn't resist though to post these pictures. The nicest Christmas decoration ever..
I would most proably be well in short time lying om this daybed looking at the beautiful star.

1 kommentar:

  1. Hei:)
    Så kjekt at du la deg til hos meg:)

    Titter innom deg når eg har litt bedre tid:)

    God søndag:)

    Beate

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen en hilsen hos meg.
Det gjør meg glad.

Related Posts with Thumbnails