fredag 19. november 2010

Cherry on top

Jeg har fått award av Mari med bloggen Engelhardt sin. 
Foruten at det er en særs hyggelige blogg, gjenopplever jeg småbarnstid og små og store milepæler fra den tida, som følger av Mari. 
Stas som bare det. 



Awarden innebærer å skrive om 3 ting en liker. 
Foruten å være sammen med familien min og den åpenbare pasjonen for interiør og vakre ting,
 er det beste jeg vet å 
tilbringe tid med nære gode venninner. 
Vi har en klubb der smalltalk er erklært død, 
og de store temaene gjelder. 
Dette er en av de viktigste rammene rundt livet mitt.

Å gjennomføre små og store prosjekter på jobben. 
Det gir viktig mestringsfølelse, 
og er noe jeg trenger for å kjenne at det er liv.

Å trene, 
eller rettere sagt følelsen etter en god treningsøkt
Du som ikke trener tenker sikkert puke! Der var jeg også for noen år siden. 
Nå-helt avhengig!


 Helle

Jeg gir denne videre til

hagen i grubba
allesistgut
yvonnes ymserier
cecca
hvite tulipaner


eller noen som vil plukke den opp.




I 've got an award frome sweet Mari with the blog Engelhardt sin. She is blogging about her little son. Following her I'm reliving my time as a babymum. Mari asks me three things that's important for me. Being with my family, and a passion for interior I think is quite obvious. I also love being with close friends. I' m member of a girls club where smalltalk is forbidden;-) I also love fulfilling projecs at work. It makes me feel I'm alive. The feeling after a spinning or aerobic lesson is also priceless...

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for en hyggelig award og oppmerksomhet. Nå ble jeg glad! :))

    SvarSlett
  2. Hei Helle,
    tusen takk for award. Jeg var veldig overraskt og er veldig glad å få den. :D Ha en strålende helg!
    Klem allesistgut

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Tusen takk for awarden, så koselig!
    Trening er forresten veldig viktig for meg og, godt vi er flere:)
    Håper alt står bra til med deg!
    God helg!
    Klem

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen en hilsen hos meg.
Det gjør meg glad.

Related Posts with Thumbnails