lørdag 20. november 2010

Apples and diamonds

 Jeg har tilbragt 4 deilige timer hos frisør Maria i dag. Et hvileskjær å sette seg i stolen blant glade, inspirerende og solide jenter med så mye kreativ energi. Jentene driver også med styling og foto. 
Her ser du ett av arbeidene deres. Flinke tjejer ikke, sant?




vi kan ikke love deg evig lykke // eller kjærlighet //
men vi kan skjemme deg bort // og la tryllestøv falle på ditt hår //
og senere // når du går ned gaten //
skal glimtene av ditt speilbilde får deg til å smile...

Sitatet og bildet er hentet fra applesanddiamonds.no

1 kommentar:

  1. Jeg tror at jentene er veldig kreative. Bildet er kult og jeg liker sitaten også. Ha en koselig søndag.
    Klem allesistgut ;)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen en hilsen hos meg.
Det gjør meg glad.

Related Posts with Thumbnails